czwartek, 24 stycznia 2013

Witajcie kochane ;)
Dziś chciałam wam pokazać moje ĆWIEKOWE nabytki w tym sezonie (ostatnie 3 miesiące), zdjęcia nie są jakiejś rewelacyjnej jakości, to niestety wina mojego aparatu, ale cóż.. ;)
Kończą mi się ferie i z tego powodu strasznie ubolewam ;(
Biorąc pod uwagę fakt że nauczyciele po feriach od razu zapowiedzieli sprawdziany i kartkówki
ale coż bierzemy się w garść i cały czas do przodu ;)
+ wiecie że jestem aparatką?





Ramoneska z przeceny z Promodu ;)




New Yorker




CCC




New Yorker




No name za śmieszne pieniądze ;)





Kremowy sweterek, to mój ulubiony ocieplacz;d
Niewygodne są tylko ćwieczki na łokciach, ale czego się nie robi dla wyglądu!





C&A



New Yorker


Nie zdążyłam cyyknąć fotki, botkom w ćwieczki, ale nadrobię to ;)

Teraz poluję na jakieś wygodne baleriny..
Szukam i szukam..
Jeśli możecie coś polecić to z chęcią czekam na propozycje.

Pozdrawiam was serdecznie i życzę miłego wieczoru;)))

2 komentarze: