czwartek, 19 kwietnia 2012

Happy & Sad

Hej Kochani!
Nie odzywałam się dosyć długo, gdyż aktualnie ucze się do egzaminu gimnazjlanego który zacznie się we wtorek. Trzymajcie kciuki! Obiecuję pisać częsciej gdy tlyko uporam się z nauką. ;))

Mam zły nastrój.
Najgorsze jest to że znamy kogos prawie całe życie, gotowi bylibyśmy zrobić dla tej osoby wszystko, poświęcamy się dla niej, współczujemy jej, chwalimy i poświęcamy każdą chwilę, która ona pragnie.
Lecz okazuję się że ta osoba cie oszukuje, wykorzystuje twoją naiwność i zbytnie dobro które darzysz.
Ale przecież każdy ma dystans do ludzi, ale jest pewien że 'najbliższy przyjaciel' nigdy go nie okłamie nie zdradzi. Przyjaciel oszukuję cię kłamie, perfidnie wykorzystuje, to jest straszne.
A teraz tlyko mozesz uzmysłowić sobie że nic o tej osobie nie wiesz.. kompletnie nic.
Zawodzisz się, na pewno nie pierwszy i nie osttatni raz, ale to boli szczególnie gdy robi ci to najbliższa osoba, której ufasz. Nie umiem sobie z tym poradzić, ale ukrywam uczucia. Pozostaje tylko smutek..

Inspiration;*







Trzeba nauczyć się wybaczać. 
Wszystko.


22 komentarze:

  1. życzę powodzenia na egzaminie;)
    co do ludzi których spotykasz to dobrze napisane... ale pamiętaj że nie wszyscy są tacy sami;)

    pozdrawiam J.

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia!
    świetne zdjęcia! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Damy radę z tym egzaminem! :) Życzę Ci powodzenia i łatwej historii ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog, obserwuję i liczę na to samo:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam egzamin, niestety! ;( Poproszę ŁATWE, bo jak nie to... mnie nigdzie nie przyjmą :(

    + znałam taką osobę, bardzo się zawiodłam na niej i teraz jestem ostrożniejsza w zawieraniu znajomości, lub 'pogłębianiu' jej.

    Obserwuję, bo mi się spodobało :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo łatwe najlepiej ;)
      Gdzieś cię na pewno przyjmą ;*;)

      Usuń
  6. świetne zdjęcia,oczywiście obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładne zdjęcia !! :) obserwuję i licze na to samo :)

    http://wzakadziepsychiatryczym-zahir.blogspot.com/ :))

    OdpowiedzUsuń
  8. również mam egzamin ;c
    powodzenia jutro ;)
    zapraszam do mnie: http://malinowekwiatymalwy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham three days grace ;) są boscy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie inspiracje ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwierz mi, że jeżeli chodzi o fałszywych przyjaciół to jestem specjalistką, zawsze dostawałam w kość od tych którzy byli mi najbliżsi od tych na które mówiłam ,,siostry". To cholernie boli szczególnie gdy odkrywasz jaka ta osoba potrafi być wredna jak już cię olewa ale trzeba mieć nadzieję, że kiedyś się znajdzie ktoś kto rzeczywiście będzie ,,siostrą" i pamiętaj dystans do ludzi zawsze się przydaje i czasem lepiej nie mówić nawet najbliższej przyjaciółce rodzinnych spraw. ;) trzymaj się

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny blog i genialne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie :) powodzenia przy oficjalnym teście ;*

    Zapraszam na nowy post !
    http://rockglamfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń