sobota, 31 marca 2012

Witajcie kochane ;)

Nie pisałam dosyć długo z powodu przygotowywania się do wojewódzkiego konkursu z biologii ;)
Po długiej nauki... wreszcie moge powiedzieć uff... jednak nie jestem zadowolona z tego jak mi poszło, gdyż niestety nastawiłąm się na nieco inny materiał ;)
Ale cóż teraz się relaxujemy, co tam że za 3 tygodnie egzamin, trzeba wrzucić na luz ;)
Po konkursie wpadłam na chwilkę do galerii.. jednak nie spacerowałam długo gdyż byłam okropnie zmęczona i bolały mnie nogi ;D
Kupiłam sobie białe rurki w ZARZE, długo szukałam białych rurek dobrych jakościowo ;)
I znalazłam na szczęście;D



a i kupiłam szybko miętową bokserkę w New Look ;) Jest dosyć luźna ale fajnie wygląda po założeniu ;) 

w H&M jest promocja że przy zakupie za 100 zł dostajemy rabat 20 zł ;) 

zastanawiam się nad kupnem pastelowych spodni, jednak nie wiem jakie wybrać ;) 
Doradzicie? 

Zaczynamy wiosenne porządki! 
Czas powyrzucać trochę ubrań!!


Miłego wieczorku ;**        
Pozdrawiam <3                      
  

słuchamy sobie starych piosenek ;)


 ~ Nie możesz być silniejszy od przeznaczenia 


10 komentarzy:

  1. Jak sama widziałaś u mnie kochana jeżeli jesteś odważna i przebojowa kupuj żółte, jeżeli jednak jesteś raczej delikatną stonowaną dziewczyną miętowe :) zakochałam się w kolorowych spodniach

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak kolorwe spodnie są świetne!
    Aczkolwiek chyba skuszę się na żółte lub kolor brzoskwiniowy ;D
    Tylko musze znaleźć jakieś dobrej jakości, bo w sieciówkach często chcą wcisnąć dziadostwo za wielkie ceny dlatego lubię porównywac jakości materiału w różnych sklepach.
    A ty jaki sklep polecasz? ;))
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. obserwuje również!
    wpadaj częściej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bym stawiała na miętowe lub morelowe, dla mnie te dwa kolorki są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te fioletowe w dolnym rzędzie są całkiem fajne ;) Super blog,ja również obserwuje ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Miętowe i fioletowe na dole są fajne.
    Obserwujemy .?

    OdpowiedzUsuń
  7. ja bym na te pierwsze :>
    Zapraszam do Siebie :*

    OdpowiedzUsuń
  8. hmm trudny wybórr ^^
    jeżeli chodzi o kłosa - robię go sama :-)

    OdpowiedzUsuń